ValueFrame | Tuki
  • Käyttöohje
  • Community
  • Yhteystiedot
Kirjaudu tukeen
Uusi tukipyyntö

  1. Visma Valueframe
  2. Myynti
  3. Kontaktointi

Soittolista

  • Soittolista
  • Asiakkaiden ja kontaktien haku
  • Soiton kirjaaminen

Soittolista

Soittolista löytyy valitsemalla Myynti > Soittolista.

Soittolista on soittotyötä helpottamaan tehty työkalu. Näet esimerkiksi viimeisimmän kontaktiin liitetyn tapahtuman - voit järjestää näytön esimerkiksi tapahtuman ajankohdan tai tapahtumalajin perusteella.

Soittolistatoimintoa voidaan hyödyntää esimerkiksi:

  • Uusasiakasmyynnissä
  • Lisämyynnissä
  • Asiakastyytyväisyyden kartoittamisessa

Huom! Soittolistalla kannattaa hyödyntää luokkia.

Asiakkaiden ja kontaktien haku

  • Hakutavan valinta: Valitaan tehdäänkö haku asiakkaista vai kontakteista.
  • Kontaktit mukaan: Voidaan rajata haetaanko myös luokkaan liitetyt sekä yhteyshenkilöt.
  • Asiakasstatus: Valinta on oletuksena tyhjä ja tällöin järjestelmä hakee kaikki muut paitsi "Asiakassuhde päättynyt" -statuksella olevat asiakkaat.
    • Päättäneet asiakkaat tulevat listalle vain mikäli haetaan erikseen asiakasstatuksella "Asiakassuhde päättynyt".
    • Passiivisia kontakteja ei tuoda hakutulokseen. Huom! Asiakkaan statuksen vaihtaminen päättyneeksi ei passivoi automaattisesti sen kontakteja, kontaktit tulee tarvittaessa passivoida erikseen.
  • Tarjouksen status: Voidaan hakea esimerkiksi kaikki ne asiakkaat, joilla on potentiaalinen tarjous.
  • Asiakasvastaava: Voidaan hakea asiakkaat tai kontaktit asiakasvastaavan perusteella
  • Valitsemalla ylhäältä "Hae", saadaan lista asiakkaista ja kontakteista.

soittolista-01.png

Soittolistan tarkennettu haku toimii vastaavasti kuin Luokittelutyökalussa.

Soiton kirjaaminen

  • Klikkaamalla kalenteri-kuvaketta, pääset luomaan asiakkaasen tai kontaktiin automaattisesti liittyvän tapahtuman. Liitostyyppi riippuu hakutavan valinnasta.
  • Järjestelmä avaa kalenteritapahtuman lisäysnäkymän uuteen ikkunaan.

soittolista-02.png

  • Voit halutessasi kirjata puhelun omaksi tapahtumakseen ja sovitun myyntiesittelyn omaksi tapahtumakseen toistamalla edellä mainitun tapahtuman.
  • Soittolistalle päivittyy viimeisin tapahtuma

soittolista-03.png

Tallennuksen jälkeen uusin kalenteritapahtuma tulee näkyviin soittolistalle asiakkaan/kontaktin kohdalle.

Visma logo

Visma Solutions Oy

Valtakatu 51
53100 Lappeenranta
Finland

Keskuskatu 3
00100 Helsinki
Finland

Palveluosiot

  • Aloitus
  • Etusivu
  • Asiakkaat
  • Myynti
  • Työkalut
  • Projektinhallinta
  • Osatuloutus
  • Tehtävät

 

  • Työaika
  • Laskutus
  • Raportointi
  • Henkilöstö
  • Hinnastot ja tuotteet
  • Ylläpito
  • Taloushallinon liittymät
  • Lisäpalvelut

Tuki

  • Ota yhteyttä
  • Tilannehuone
  • Community
  • Koulutukset
  • Käyttöohje

Yritys

  • Rekrytointi
  • Community
  • Ota yhteyttä
© ValueFrame on osa Visma-konsernia Privacy policy | Cookie policy