Yleistä tukiportaalista 


ValueFramen tukiportaalissa ValueFramen pääkäyttäjän on mahdollista lähettää tukipyyntöjä sekä kirjautumalla että kirjautumatta järjestelmään. Tukiportaalista löytyvät kaikki ValueFramen käyttöön liittyvät ohjeartikkelit, usein kysytyt kysymykset, linkki Community -palveluun, sekä tärkeät yhteystiedot asiakastukiin liittyen.


Tukiportaaliin kirjautuminen


ValueFramen tukiportaaliin on mahdollista kirjautua sähköpostiosoitteella, jolloin käyttäjä pääsee lähettämään uusia tukipyyntöjä, sekä tarkastelemaan jo lähettämiään tukipyyntöjä portaalin kautta. Portaaliin pääsee kirjautumaan valitsemalla aloitussivun oikeasta ylälaidasta Kirjaudu tukeen



Portaaliin ovat tallentuneet sellaisten pääkäyttäjien sähköpostiosoitteet, jotka ovat olleet tukeen aikaisemmin yhteydessä sähköpostitse tai chatin välityksellä. Mikäli pääkäyttäjä ei ole ollut vielä tukeen yhteydessä sähköpostitse, tulee portaaliin luoda kokonaan uusi käyttäjätunnus valitsemalla Sign up allaolevasta näkymästä (Aloitussivu > Kirjaudu tukeen). Nimen ja sähköpostiosoitteen täyttämisen jälkeen käyttäjän sähköpostiin lähetetään kirjautumislinkki, jonka kautta käyttäjä pääsee määrittämään salasanan portaaliin sekä kirjautumaan sisään.


Mikäli pääkäyttäjä on ollut tukeen jo aikaisemmin yhteydessä, järjestelmä herjaa uutta käyttäjätunnusta luotaessa, että kyseisellä sähköpostiosoitteella järjestelmästä löytyy jo käyttäjätunnus. Tässä tapauksessa portaaliin pääsee kirjautumaan valitsemalla Forgot my password, jolloin käyttäjän sähköpostiin toimitetaan linkki, jota kautta käyttäjä pääsee määrittämään käyttäjätunnukselleen uuden salasanan.



Tukipyynnön jättäminen kirjautumisen jälkeen


Kirjautumisen jälkeen tukipyynnön voi jättää valitsemalla aloitusnäkymästä Uusi tukipyyntö



Tätä kautta käyttäjä pääsee jättämään tukipyynnön tukipalveluillemme. Viestistä on mahdollista lähettää kopio halutuille henkilöille syöttämällä "Kopioi" -kenttään halutut sähköpostiosoitteet. Jotta tukipyyntö voidaan lähettää onnistuneesti, tulee pakolliset kentät "Aihe" ja "Kuvaus" olla täytettyinä.



Omien tukipyyntöjen seuraaminen


Käyttäjän on mahdollista seurata ja täydentää omia tukipyyntöjään lisäkommentein valitsemalla oman käyttäjätunnuksen alta avautuvasta alasvetovalikosta Omat aktiviteetit



Tästä avautuvasta näkymästä "Omat pyyntöni" on mahdollista luoda uusi tukipyyntö, tarkastella omia pyyntöjä, sekä sellaisia toisten pääkäyttäjien lähettämiä pyyntöjä, joissa on itse kopiona. Avaamalla tukipyynnöt tukipyynnön otsikosta käyttäjä pääsee tarkastelemaan tukipyynnölle lähettämiään viestejä, sekä mahdollisesti saapuneita tuen vastausviestejä. Tukipalveluiden vastaukset lähetetään käyttäjälle myös sähköpostitse.



Tukipyynnöt voivat olla tukiportaalissa tilassa: avattu, odottaa vastaustasi sekä ratkaistu, ja tilanteen selvittyä käyttäjä voi määrittää myös oman tukipyyntönsä ratkenneeksi valitsemalla kyseisen tukipyynnön viestiketjun alapuolelta "Merkitse ratkaistuksi". 


Tukipyynnön jättäminen kirjautumatta


Tukipyynnön lähettäminen ilman tukiportaaliin kirjautumista onnistuu valitsemalla oletusnäkymästä Uusi tukipyyntö.


 


Tästä avautuvalle lomakkeelle tulee syöttää pakollisina tietoina sekä käyttäjän sähköpostiosoite, tukipyynnön aihe että tukipyynnön kuvaus. 




Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.