Soittolista

Soittolista löytyy valitsemalla Myynti > Soittolista.


Soittolista on soittotyötä helpottamaan tehty työkalu. Näet esimerkiksi viimeisimmän kontaktiin liitetyn tapahtuman - voit järjestää näytön esimerkiksi tapahtuman ajankohdan tai tapahtumalajin perusteella.


Soittolistatoimintoa voidaan hyödyntää esimerkiksi:

  • Uusasiakasmyynnissä
  • Lisämyynnissä
  • Asiakastyytyväisyyden kartoittamisessa


Huom! Soittolistalla kannattaa hyödyntää luokkia.


Asiakkaiden ja kontaktien haku

  • Hakutavan valinta: Valitaan tehdäänkö haku asiakkaista vai kontakteista.
  • Kontaktit mukaan: Voidaan rajata haetaanko myös luokkaan liitetyt sekä yhteyshenkilöt.
  • Asiakasstatus: Valinta on oletuksena tyhjä ja tällöin järjestelmä hakee kaikki muut paitsi "Asiakassuhde päättynyt" -statuksella olevat asiakkaat.
    • Päättäneet asiakkaat tulevat listalle vain mikäli haetaan erikseen asiakasstatuksella "Asiakassuhde päättynyt".
    • Passiivisia kontakteja ei tuoda hakutulokseen. Huom! Asiakkaan statuksen vaihtaminen päättyneeksi ei passivoi automaattisesti sen kontakteja, kontaktit tulee tarvittaessa passivoida erikseen.
  • Tarjouksen status: Voidaan hakea esimerkiksi kaikki ne asiakkaat, joilla on potentiaalinen tarjous.
  • Asiakasvastaava: Voidaan hakea asiakkaat tai kontaktit asiakasvastaavan perusteella
  • Valitsemalla ylhäältä "Hae", saadaan lista asiakkaista ja kontakteista.



Soittolistan tarkennettu haku toimii vastaavasti kuin Luokittelutyökalussa.


Soiton kirjaaminen

  • Klikkaamalla kalenteri-kuvaketta, pääset luomaan asiakkaasen tai kontaktiin automaattisesti liittyvän tapahtuman. Liitostyyppi riippuu hakutavan valinnasta.
  • Järjestelmä avaa kalenteritapahtuman lisäysnäkymän pop-up ikkunaan.

  • Voit halutessasi kirjata puhelun omaksi tapahtumakseen ja sovitun myyntiesittelyn omaksi tapahtumakseen toistamalla edellä mainitun tapahtuman.
  • Soittolistalle päivittyy viimeisin tapahtuma

Tallennuksen jälkeen uusin kalenteritapahtuma tulee näkyviin soittolistalle asiakkaan/kontaktin kohdalle.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.