Soittolista
Soittolista löytyy valitsemalla Myynti > Soittolista.
Soittolista on soittotyötä helpottamaan tehty työkalu. Näet esimerkiksi viimeisimmän kontaktiin liitetyn tapahtuman - voit järjestää näytön esimerkiksi tapahtuman ajankohdan tai tapahtumalajin perusteella.
Soittolistatoimintoa voidaan hyödyntää esimerkiksi:
- Uusasiakasmyynnissä
- Lisämyynnissä
- Asiakastyytyväisyyden kartoittamisessa
Huom! Soittolistalla kannattaa hyödyntää luokkia.
Asiakkaiden ja kontaktien haku
- Hakutavan valinta: Valitaan tehdäänkö haku asiakkaista vai kontakteista.
- Kontaktit mukaan: Voidaan rajata haetaanko myös luokkaan liitetyt sekä yhteyshenkilöt.
- Asiakasstatus: Valinta on oletuksena tyhjä ja tällöin järjestelmä hakee kaikki muut paitsi "Asiakassuhde päättynyt" -statuksella olevat asiakkaat.
- Päättäneet asiakkaat tulevat listalle vain mikäli haetaan erikseen asiakasstatuksella "Asiakassuhde päättynyt".
- Passiivisia kontakteja ei tuoda hakutulokseen. Huom! Asiakkaan statuksen vaihtaminen päättyneeksi ei passivoi automaattisesti sen kontakteja, kontaktit tulee tarvittaessa passivoida erikseen.
- Tarjouksen status: Voidaan hakea esimerkiksi kaikki ne asiakkaat, joilla on potentiaalinen tarjous.
- Asiakasvastaava: Voidaan hakea asiakkaat tai kontaktit asiakasvastaavan perusteella
- Valitsemalla ylhäältä "Hae", saadaan lista asiakkaista ja kontakteista.
Soittolistan tarkennettu haku toimii vastaavasti kuin Luokittelutyökalussa.
Soiton kirjaaminen
- Klikkaamalla kalenteri-kuvaketta, pääset luomaan asiakkaasen tai kontaktiin automaattisesti liittyvän tapahtuman. Liitostyyppi riippuu hakutavan valinnasta.
- Järjestelmä avaa kalenteritapahtuman lisäysnäkymän pop-up ikkunaan.
- Voit halutessasi kirjata puhelun omaksi tapahtumakseen ja sovitun myyntiesittelyn omaksi tapahtumakseen toistamalla edellä mainitun tapahtuman.
- Soittolistalle päivittyy viimeisin tapahtuma
Tallennuksen jälkeen uusin kalenteritapahtuma tulee näkyviin soittolistalle asiakkaan/kontaktin kohdalle.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback