Hakuehdot


Hakunäkymässä voidaan hakea allekirjoitettavaksi lähetettyjä asiakirjoja ja seurata niiden tilaa.


Asiakirjahaussa voidaan hakea seuraavilla hakuehdoilla:

  • Asiakaskirjan hakusanan perusteella

  • Perustiedot: status, kutsutut henkilöt, aikarajaus

  • Objektit: kutsuun liitetyt tarjouksen mukaan


Haku suoritetaan aina automaattisesti käyttäjän tekemien valintojen mukaan. Asiakirjoja voi hakea myös kutsuttujen henkilöiden nimillä ja hakuehdot voi tallentaa myöhempää käyttöä varten.


Hakutulos


Hakutuloksista on mahdollista määrittää itse mitä asiakirjan tietoja hakuriveillä halutaan näyttää. Valittavat tiedot on jaettu eri kategorioihin: perustiedot, asiakirjan tila ja lisätiedot.


Hakurivit ja viimeksi käytetyt dokumentit


Avattaessa asiakirjahaun, järjestelmä hakee oletuksena asiakirjat jotka odottavat allekirjoitusta.


Hakutuloksen otsikkotasolta on mahdollista lajitella asiakirjat haluamaansa järjestykseen. Oletuksena asiakirjat näytetään luontipäivämäärän mukaan, mutta tiedot voi ryhmitellä myös aakkosittain nimen mukaan.


Hakuriveillä on oletuksena asiakirjan nimi, status, kutsutut henkilöt, allekirjoittajat, päivämäärät sekä PDF-dokumentti. Allekirjoituksen voimassaolopäivämäärä näkyy päivämäärä sarakkeessa alempana päivämääränä.



Muistutukset ja peruminen


Asiakirjan allekirjoituksesta voidaan lähettää muistutus mikäli allekirjoitusta ei ole saatu. Muistutuksen lähettäminen tapahtuu hakunäkymässä rivin lopusta kolmen vaakaviivan painikkeen alta "Lähetä muistutukset". Muistuksesta lähetetään sähköpostin kutsun saajille.


Samasta kohdasta valitsemalla "Peruuta" voidaan myös peruuttaa asiakirjan allekirjoitus, mikäli allekirjoitusta ei tarvita tai voimassaoloaika on mennyt umpeen.



 



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.