Henkilöryhmät


ValueFramessa on mahdollista ylläpitää erilaisia henkilöryhmiä, esim. myyjät, projektipäälliköt, esimiehet sekä muut eri tiimit. Sama henkilö voi kuulua useaan eri henkilöryhmään. Henkilöryhmiä voidaan hyödyntää mm.:


  • Kalenteritapahtumissa: liittämällä henkilöryhmä suoraan kalenteritapahtumaan
  • Projektinhallinnassa: liittämällä henkilöryhmä projektitiimiksi
  • Projektihaussa: hakemalla henkilöryhmän projekteja
  • Raportoinnissa: esimerkiksi tarkastelemalla työaikaseurantaa


Henkilöryhmän perustaminen


Henkilöryhmien ylläpito löytyy valitsemalla Henkilöstö > Henkilöryhmät.



Valitse näkymän oikeasta yläkulmasta "Uusi ryhmä" ja anna ryhmälle haluamasi nimi.



Henkilöryhmälle voidaan antaa selitys- tekstin kertomaan esimerkiksi mihin henkilöryhmää käytetään. Lisäksi henkilöryhmälle on mahdollista valita rajattu oikeus lisätä henkilöitä ryhmään. Tämä mahdollistaa sen, että esimerkiksi ainoastaan pääkäyttäjät voivat erillisellä käyttöoikeudella muuttaa raportointia varten perustettujen näiden rajattujen ryhmien tietoja. Muut ryhmät ovat muokattavissa myös muille käyttäjille.



Henkilöiden liittäminen ja poistaminen henkilöryhmästä


Henkilöt lisätään ryhmään valitsemalla haluttu henkilö alasvetovalikosta ja klikkaamalla "Lisää". Liitetyt henkilöt voi poistaa ryhmästä klikkaamalla henkilörivin perässä olevaa punaista ruksia.





Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.