Asiakastiimillä tarkoitetaan yrityksen omien työntekijöiden liittämistä asiakkuuteen yhteyshenkilöksi. Liitettävä henkilö valitaan henkilölistalta ja hänelle voidaan antaa rooli, joka kuvaa henkilön roolia esim. sopimusvastaava.


Henkilön lisääminen asiakastiimiin


Asiakastiimi saadaan käyttöön asiakkaan uusilta yhteenvetosivuilta asetusrattaan takaa lisäämällä näkymälle sisäiset kontaktit widgetti.



Kun widget on valittu näytettäväksi yhteenvedossa, voidaan lisätä asiakastiimi asiakkaalle. Tiimin henkilöt lisätään painamalla wigetin linkkiä "lisää kontakti". Henkilölistalta valitaan haluttu henkilö ja sen jälkeen voidaan syöttää rooli. Rooli voidaan syöttää ihan vapaamuotoisesti, mutta modaali ehdottaa aiemmin luotuja rooleja kun kirjoittaa ensimmäisen kirjaimen.



Kun henkilö on valittu ja rooli syötetty painetaan tallenna ja sulje. Widget näyttää kaikki asiakastiimiin liitetyt jäsenet.



Asiakastiimin muokkaus ja poisto


Asiakastiimin jäsenten muokkaus ja poistaminen tapahtuu kolmesta pisteestä widgetin oikeasta reunasta.



Asiakastiimi asiakashaussa


Asiakastiimin jäsenet näytetään myös asiakashaussa kun ne on hakutuloksista valittu näytettäväksi.



Henkilöt avatuvat hakurivillä näytä lisää painikkeesta.



Käyttöoikeudet


Asiakastiimin käyttöön on erilliset käyttöoikeudet:


  • katselu ja muokkausoikeudet erikseen.


 



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.