Sain virheilmoituksen Netvisor-virheestä


ValueFrame siirtää laskuja, matkalaskuja, tuotteita yms. Netvisoriin lähtökohtaisesti 10min välein, jolloin siirron yhteydessä tarkistetaan myös mahdolliset virheet, joista lähetetään joka tarkistuskerralla viesti määritettyyn sähköpostiosoitteeseen järjestelmän pääkäyttäjälle. Tarkemmat virheilmoitukset ja niiden selitykset löytyvät Netvisor virheilmoitukset -kappaleesta.


Laskua tai matkalaskua ei näy Netvisorissa


Joskus lasku tai matkalasku voi jäädä virheellisten tai puuttuvien tietojen takia virheeseen Netvisor-siirrossa, eikä tämän vuoksi siirry ValueFramesta Netvisoriin. Pääkäyttäjä voi tarkistaa sähköpostistaan, onko laskusta tullut virheilmoitusta. Tarkemmat virheilmoitukset ja niiden selitykset löytyvät Netvisor virheilmoitukset -kappaleesta.



Laskulla on eri eräpäivät ValueFramen ja Netvisorin välillä


Laskun eräpäivässä voi olla eroja ValueFramen ja Netvisorin välillä riippuen siitä, onko laskun mukana siirretty Netvisoriin myös arvopäivä. Mikäli arvopäivä on määritetty, laskun eräpäivä lasketaan Netvisorin puolella oletuksena arvopäivästä. Esimerkiksi:

  • Laskun päivä on 15.8.2019
  • Laskun arvopäivä on 31.8.2019
  • Valitaan eräpäivän laskennaksi 14 päivän maksuaika


Tällöin laskun eräpäiväksi tulee ValueFramessa 30.8.2019 (laskun päivä 15.8.2019 + maksuehto 14pv), kun taas Netvisorissa laskun eräpäiväksi tulee 15.9.2019 (laskun arvopäivä 31.8.2019 + maksuehto 14pv).


Mikäli eräpäivien halutaan olevan samat ValueFramessa ja Netvisorissa, ValueFramessa voi laskun teon tai muokkauksen yhteydessä valita, että eräpäivä lasketaan arvopäivästä. 


Lisätietoja arvopäivän siirtymisesta voit lukea Laskun arvopäivä -kappaleesta.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.