Palvelusopimuksen mukaiseen tukipalveluumme kuuluu käytön opastaminen ja neuvonta yrityksen pääkäyttäjille. Tarjoamme myös muita palvelusopimuksen ulkopuolisia lisätöitä, joista esimerkkejä on listattu alla.


Koulutus- ja konsultointi

  • Asiantuntijapalvelut, kuten määrittely- ja projektityö, käyttökoulutus- ja konsultointipalvelut
  • Käyttöoikeuksien muokkaukset ja käyttäjäryhmien luonti
  • Laskulomakkeiden muutokset
  • Uuden yhtiön lisääminen
  • Pakollisuuksien määrittäminen


Integraatiot ja tekniset muutokset

  • Liittymien aktivoinnit
  • Migraatiotyöt
  • Parametrointimuutokset
  • Asiakkaiden ja kontaktien sisäänluku
  • Kirjautumisosoitteen muutos
  • Käyttöliittymän logon vaihto
  • Lopettavan asiakkaan export
  • Kalenteritapahtumien siirto tunnukselta toiselle
  • Asiakkaiden käyttäjien tekemien virheiden korjaukset
  • Asiakaskohtaisten tietokantanäkymien tutkiminen sekä muutokset

Sekä muut mahdolliset tukipalvelun ulkopuoliset lisätyöt.


HUOM! Isommat projektit, kuten migraatiot ja erilaisten liittymien aktivoinnit, tulisi ilmoittaa tukipalveluun viimeistään 1 kk ennen työn aloitusta. Suositeltavaa on ilmoittaa isomman migratoinnin tarpeista jo muutamaa kuukautta aiemmin.


IT:n lisätyöt

  • Testikannan perustaminen ja tuoreuttaminen
  • Tietokantapalautukset
  • DW-tunnuksien teko/salasanan vaihto
  • IP-avaus DW:lle
  • SSO -palvelun lisäselvitykset
  • DW -palvelun lisäselvitykset

Sekä muut mahdolliset IT:n ulkopuoliset lisätyöt.




Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.