Palvelusopimuksen mukaiseen tukipalveluumme kuuluu käytön opastaminen ja neuvonta yrityksen pääkäyttäjille. Tarjoamme myös muita palvelusopimuksen ulkopuolisia lisätöitä, joista esimerkkejä on listattu alla.
Koulutus- ja konsultointi
- Asiantuntijapalvelut, kuten määrittely- ja projektityö, käyttökoulutus- ja konsultointipalvelut
- Käyttöoikeuksien muokkaukset ja käyttäjäryhmien luonti
- Laskulomakkeiden muutokset
- Uuden yhtiön lisääminen
- Pakollisuuksien määrittäminen
Integraatiot ja tekniset muutokset
- Liittymien aktivoinnit
- Migraatiotyöt
- Parametrointimuutokset
- Asiakkaiden ja kontaktien sisäänluku
- Kirjautumisosoitteen muutos
- Käyttöliittymän logon vaihto
- Lopettavan asiakkaan export
- Kalenteritapahtumien siirto tunnukselta toiselle
- Asiakkaiden käyttäjien tekemien virheiden korjaukset
- Asiakaskohtaisten tietokantanäkymien tutkiminen sekä muutokset
Sekä muut mahdolliset tukipalvelun ulkopuoliset lisätyöt.
HUOM! Isommat projektit, kuten migraatiot ja erilaisten liittymien aktivoinnit, tulisi ilmoittaa tukipalveluun viimeistään 1 kk ennen työn aloitusta. Suositeltavaa on ilmoittaa isomman migratoinnin tarpeista jo muutamaa kuukautta aiemmin.
IT:n lisätyöt
- Testikannan perustaminen ja tuoreuttaminen
- Tietokantapalautukset
- DW-tunnuksien teko/salasanan vaihto
- IP-avaus DW:lle
- SSO -palvelun lisäselvitykset
- DW -palvelun lisäselvitykset
Sekä muut mahdolliset IT:n ulkopuoliset lisätyöt.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback