Palvelusopimuksen mukaiseen tukipalveluumme kuuluu käytön opastaminen ja neuvonta yrityksen pääkäyttäjille. Tarjoamme myös muita palvelusopimuksen ulkopuolisia lisätöitä, joista esimerkkejä on listattu alla.


Koulutus- ja konsultointi

  • Asiantuntijapalvelut, kuten määrittely- ja projektityö, käyttökoulutus- ja konsultointipalvelut

  • Käyttöoikeuksien muokkaukset ja käyttäjäryhmien luonti

  • Laskulomakkeiden muutokset

  • Uuden yhtiön lisääminen

  • Pakollisuuksien määrittäminen


Integraatiot ja tekniset muutokset

  • Liittymien aktivoinnit

  • Migraatiotyöt

  • Parametrointimuutokset

  • Asiakkaiden ja kontaktien sisäänluku

  • Kirjautumisosoitteen muutos

  • Käyttöliittymän logon vaihto

  • Lopettavan asiakkaan export

  • Kalenteritapahtumien siirto tunnukselta toiselle

  • Asiakkaiden käyttäjien tekemien virheiden korjaukset

  • Asiakaskohtaisten tietokantanäkymien tutkiminen sekä muutokset


Sekä muut mahdolliset tukipalvelun ulkopuoliset lisätyöt.


HUOM! Isommat projektit, kuten migraatiot ja erilaisten liittymien aktivoinnit, tulisi ilmoittaa tukipalveluun viimeistään 1 kk ennen työn aloitusta. Suositeltavaa on ilmoittaa isomman migratoinnin tarpeista jo muutamaa kuukautta aiemmin.


IT:n lisätyöt

  • Testikannan perustaminen ja tuoreuttaminen

  • Tietokantapalautukset

  • DW-tunnuksien teko/salasanan vaihto

  • IP-avaus DW:lle

  • SSO -palvelun lisäselvitykset

  • DW -palvelun lisäselvitykset


Sekä muut mahdolliset IT:n ulkopuoliset lisätyöt.




Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.