ValueFrame-sopimuksen irtisanomisen voi tehdä laittamalla asiasta viestiä tukipalveluumme. Viestin jakelulla olisi hyvä olla suoraan ValueFrame pääkäyttäjä. Irtisanomisaika on kuluva kuukausi + 3 kk.
Mikäli ei ole tarve irtisanoa koko käyttöä, vaan esimerkiksi jokin maksullinen lisäpalvelu tai integraatio, irtisanominen tehdään samalla tavalla kirjallisesti tukipalveluun ja myös lisäpalveluiden irtisanomisaika on kuluva kuukausi + 3 kk.
Ennen käytön päättymistä voitte ottaa ValueFramesta tiedot talteen käyttäen hakujen ja raporttien exportointimahdollisuuksia. Lisäksi irtisanomisen yhteydessä on mahdollista tilata tuesta lisälaskutettavana palveluna vakiomuotoinen export, joka koostuu seuraavista tiedoista:
- Asiakkaat
- Kontaktit
- Asiakkaiden ja kontaktien väliset suhteet/relaatiot
- Projektit/Toimeksiannot
- Osaprojektit/Palvelut
- Tuntikirjaukset
- Osaprojektien/palveluiden myynti- ja kulurivit
- Osaprojektien/palveluiden resursoinnit
- Henkilöstöluettelo
- Laskujen tiedot (datariveinä, ei PDF-muotoisena. Suosittelemme tulostamaan laskut itsellenne myös PDF-muodossa)
- Jatkuvaislaskutus
- Tuoterekisteri
- Luokat
- Tarjoukset ja tarjousrivit
- Kalenteritapahtumat
Voitte myös valita vain osan näistä kohteista, mikäli tarvetta ei ole kaikille tiedoille.
Mikäli tarvitsette erikseen tarpeiden mukaan luodun exportin, esimerkiksi vaihtaessa toiseen järjestelmään, voitte kysyä tälle kustannusarviota tuesta.
Kaikki exportit toimitetaan .csv-muodossa.
Sopimuksen päättymisen jälkeen ValueFrame-ympäristö suljetaan käytöltä ja mahdolliset lisäpalvelut sekä integraatiot päätetään. Ympäristöä ja sen dataa säilytetään kolme kuukautta, jonka jälkeen se poistetaan pysyvästi.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback