Tunnus lukittu: Tunnuksen avaus virheellisten kirjautumisten jälkeen
Käyttäjätunnus lukittuu automaattisesti 5 peräkkäisen virheellisen kirjautumisen jälkeen. Yrityksen pääkäyttäjä voi avata lukittuneen tunnuksen. Se avataan kyseisen käyttäjän henkilötiedoista kohdasta "Salasana" klikkaamalla "Avaa käyttäjätunnus".
Mikäli yrityksellänne on käytössä SSO-kirjautuminen, voi tunnus lukittua myös SSO-virheen vuoksi. Tällöinkin tunnus avataan edellä kuvatulla tavalla.
Salasana unohtunut: Miten vaihdan käyttäjän salasanan?
Pääkäyttäjä pääsee vaihtamaan käyttäjän salasanan käyttäjän tiedoissa "Salasana" -välilehdeltä. Pääkäyttäjä voi vaihtaa salasanan suoraan, ilman että vanhaa tarvitsee antaa. Käyttäjää tulee ohjeistaa vaihtamaan salasana heti seuraavan sisäänkirjautumisen yhteydessä omien henkilötietojensa alta.
Hyvän salasanan ominaisuudet:
- Pituus: vähintään 8 merkkiä
- Sisältää:
- Isoja ja pieniä kirjaimia
- Numeroita
- Erikoismerkkejä
Huom! Tietoturvasyistä tukipalvelu ei vaihda käyttäjien salasanoja kuin välttämättömissä tilanteissa.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback