6.10.2021
- Korjattu virhetilanne, jossa henkilöstön kannattavuusraportin kannattavuus% lasketaan väärin. Vaikka henkilön myyntikate ja kannattavuus Eur on negatiivisia tulee kannattavuus% kenttään positiivinen luku. Korjattu raporttinäyttämään myös negatiiviset luvut.
- Korjattu virhetilanne Tarjoushälytykset-widgetissä, jossa kaikki tarjouksien statukset eivät näkyneet widgetillä.
- Korjattu virhetilanne Tiima integraatiossa, jossa tunnit eivät siirtyneet ValueFramesta Tiimaan.
- Netvisor siirron virheilmoitukset laitettu jatkossa menemään myös asiakkaille.
13.10.2021
Ajanotto
- Muutettu ajanottoa siten että poistettu kellon tauotus. Näin jokaisesta ajanotosta saadaan syntymään oma tuntikirjaus ja aikaväli. Muutokset on tehty menun yläpuolella olevaan ajanotto -modaaliin sekä tehtävähakuun.
Projektin hallinta
- Korjattu virhetilanne, jossa uutta osaprojektia perustaessa oli mahdollista lisätä loppuasiakkaaksi sama asiakas, mikä oli projektilla. Tämä vaikutti siihen, että osaprojektille kirjatut tunnit eivät nousseet laskutukseen. Tehtiin esto ettei samaa asiakasta voi lisätä osaprojektille, joka on jo projektilla.
- Korjattu virhetilanne jossa uutta projektia perustaessa järjestelmä herjasi: "Asiakas on vaihdettu. Ole hyvä ja valitse projektille hinnasto."
Muut
- Korjattu virhetilanne, jossa Outlook -kalenteritapahtumista vain osa siirtyi Outlookiin.
- Korjattu Henkilöstön kuormitus % työajasta -widgetin henkilön nimen linkki osoittamaan vanhan resursointi näkymän sijasta uuteen resursointinäkymään.
- Korjattu virhetilanne, jossa laskutusennusteraportilla näytettiin budjetoidut alihankinnat tuplana.
- Tehty Walk me opaste työkalun päivitys, joka vaikuttaa opasteiden ja tiedotteiden näkymiseen ValueFramen sisällä. Lisäämme opasteet ja tiedotteet vaiheittain tämän päivityksen jälkeen.
20.10.2021
Yhteenvetosivut
- Lisätty muistiot -widget uusille yhteenvetosivuille.
- Tehty uudet yhteenvetosivut projektille ja osaprojektille. Yhteenvetosivut tullaan laittamaan ValueFramen menuun koulutus webinaarin jälkeen 21.10.
Muut
- Parannettu mobiilivallun suorituskykyä tuntikirjauksen ja osaprojektilistojen osalta.
- Lisätty Netvisorin kirjauspäivä -kentän tieto siirtymään valluun, mikäli siihen on syötetty tietoa Netvisorissa.
- Korjattu Dark teemaa koontinäkymällä
27.10.2021
- Tehty uusi ominaisuus sisäinen kontakti/ asiakkuustiimi. Tämä toiminnallisuuden avulla voidaan lisätä asiakkaaseen tiimi omasta henkilöstöstä.
- Lisätty Henkilöstön laskutettavuusaste raportille näkyviin myös ne henkilöt, jotka eivät ole kirjanneet tunteja.
- Korjattu Netvisor-siirtoa tuotteiden osalta etteivät ne jatkossa monistu Netvisorissa.
- Korjattu virhetilanne, jossa asiakkaan, projektin tai osaprojektin Laskutustiedot-välilehdellä lisättävässä laskutuksen sähköpostiosoitteen domain-osassa ollessa väliviiva tai muu erikoismerkki (-, =, ?, , ) tuli käyttäjälle virheilmoitus.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback